وام با طلا موارد خاصی دارد که در ذیل توضیح میدهیم ولی ابتدا مطلب زیر که دارای اهمیت بالایی هست را مطالعه فرمایید .

طلا از ابتدای تاریخ که انسان ارزش مادی را شاخت با ارزشترین دارایی بوده و همچنان به عنوان اولین دارایی بارزش محسوب میشود . دریافت وام با طلا میتواند در موارد ضروری کارگشا بوده و تا حد بسیار زیادی گره از کارا باز کند .

برای دریافت وام با طلا نیاز به شرایط گوناگون و استعلام و روند حقوقی نیست و میتوان با در دست داشتن طلا به همراه کارت ملی دارنده طلا در کوتاهترین زمان این وام را دریافت نمود .

از سراسر کشور و به هر میزان میتوان برای وام با طلا اقدام کرد و محدودیتی در زمان بازپداخت وجود ندارد  و حتی تا چند میلیارد هم امکان پرداخت وجود دارد .

وام روی طلا
وام روی طلا

طلای امانت گذارده شما پس از ارزشگذاری و تایید توسط کارشناس جم وام به همان میزان وزن و با عکس برداری خدمت شما رسید خواهد شد و در صندوق امانات بانک سپرده میشود و در هنگام تسویه به همان صورت به متقاضی محترم عودت میشود . 

پس در این صورت نگرانی به جهت عودت طلا و اصالت همان طلای شما وجود ندارد . 

جم وام با سابقه چندین ساله در امر تخصصی وام آزاد بهترین شرایط را برای دریافت انواع وام را تدارک دیده تا مردم بتوانند به سرعت در جهت دریافت وام آزاد اقدام نمایند . چهار مورد وام طلا ، وام با سند خودرو ، وام با سند ملک و وام سیمکارت همگی شرایطی هست که متقاضیان وام حداقل یکی از موارد بالا را دارا میباشند و در هر مورد که شرایط آن را داشته باشند میتوانند با مراجعه به جم وام نسبت به اخذ آن اقدام نمایند . 

با توجه به قوانین جدید کشور در مورد خرید ئ فروش طلا که در آن به شدت در مورد میزان خرید طلا توسط هر فرد از طریق ثبت میزان وزن و نوع طلای خریداری شده در سامانه جامع طلا فروشان معملات طلا عملا دارای زیان برای مصرف کننده میباشد تا جاییکه حتی امکان فردش طلای دست دوم به بستگان نیز وجود ندارد . در این هنگام بهترین راهکار دریافت وام با طلا و همزمان طی حفظ ارزش آن در برابر تورم از ارزش ریالی آن نیز استفاده کرد .

در پایان میتوان به این نتیجه رسید که در صورت نیاز به وام و داشتن طلای کافی با توجه به هزینه های مرتبط در روش های دیگر این وام مناسبترین راه حل است . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *