در مورد شرایط سنی با توجه به تجربه چندین ساله ای که در امر وام آزاد وجود دارد بهتر است که شاغلین و علی الخصوص شاغلین آزاد و دارای کسب و کار مراجعه کنند تا از مزایای وام آزاد استفاده نموده و در جهت پیشبرد اهداف مالی خود استفاده نمایند . گوشزد این نکته به این معنا است که شاغلین در صنوف آزاد با توجه به اینکه کسب و کار مفید و دارای سود مناسب و کافی را در اثر یک عمل تجاری دارند توانایی و قدرت بهتری جهت بازپرداخت اقساط وام را دارند . 

عمدتا مراجعین محترم در رده سنی 25 الی 60 سال برای دریافت وام آزاد مراجعه مینمایند تا با اتکا به توان جوانی و قدرت و انگیزه بالا از سرمایه های شرکت استفاده نمایند تا با بازپرداخت اقساط به جهت سود دهی شغلی خود دچار مشکل نشده و به بهترین نحو ممکن نسبت به کسب سود مناسب و تسویه وام اقدام نمایند .  

پیشنهاد مهم جم وام بر این است که شخصی با توجه به رابطه دوستی و یا خویشاوندی جهت ضمانت قرار دادن اموال باارزش خود جهت اخذ وام آزاد برای دیگری مراجعه نکند که این نکته علاوه بر بی ارزش شدن اعتبار خود ، مال مورد وثیقعه خود را به لحاظ نپرداختن اقساط شخص دیگر از دست میدهد . و با دریافت کننده وام نسبت به تعهدات اقدام قانونی خواهد کرد و در این میان ضامن ممکن است زیان ببیند . 

 

وام آزاد برای دارندگان خودروهای تاکسی و با پلاک ع و ت ممنوع بوده و امکان پرداخت وام با سند خودرو ممکن نمیباشد . چون خودرو های با پلاک تاکسی و عمومی به لحاظ قانونی امکان وثیقه قرار دادن ندارند . 

البته در نهایت این مجموعه با تضمین وثیقه پرداخت را انجام میدهد و به لحاظ تذکر یک مورد تجربی این موضوع را مطرح کرده تا گوشزدی در این رابطه داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *