برای دریافت وام با خودرو سواری ایرانی به مطالب زیر دقت کنید :

خودرو امروزه در کشور ما به عنوان یک کالای سرمایه ای شناخته می شود می توان با داشتن خودروی ایرانی و استفاده هم زمان از آن از ارزش آن نیز استفاده کرده و با سند خودرو وام دریافت نمود .

در شرایط اضطراری که نیاز به تامین سرمایه مالی می باشد می توان با مراجعه به جم وام پس از تعیین قیمت آن تا شصت درصد ارزش آن را وام دریافت نمود و به دو روش پرداخت مضاربه ای و پرداخت اقساطی که قبلا نسبت به آن روشها توضیح داده شده اقدام نمود .

وام با خودرو سواری ایرانی

برای دریافت وام با سند خودروی ایرانی می بایست خودرو مدل بالای نود داشته و ترجیحا بدون رنگ بوده و از نظر ظاهری صحیح و سالم باشد .

جهت حفظ ارزش خودرو پس از دریافت وام شرکت خودرو را بیمه بدنه نموده تا در صورت اتفاق غیرمنتظره و یا وارد شدن خسارت عمده و حتی سرقت آن جبران خسارت وام گیرنده شده و شخصی در این میان متضرر نباشد .

شرایط و زمان بندی دریافت وام با سند خودرو ایرانی در صورت تکمیل بودن مدارک حداکثر در کمتر از دو ساعت کاری انجام خواهد شد و پس از پایان مراحل اداری و کاری در همان لحظه مبلغ مورد نظر به حساب مالک خودرو واریز خواهد شد .

تنظیم اجاره نامه و قرارداد مشارکت مدنی بهترین و مطمئن ترین روش جهت تضمین بودن دارنده خودرو و دریافت کننده وام می باشد به این صورت که طرفین متعهد می شوند پس از تصفیه مبلغ وام سند خودرو را قانونا به نام دارنده آن عودت نمایند به این صورت هیچ یک از طرفین بدون داشتن کوچک ترین ابهامی نسبت به این کار اقدام خواهند کرد .

تقریبا هیچ شرکتی در زمینه پرداخت وام با سند خودرو در سطح تهران اقدام به تنظیم قراردادی دو نسخه ای نخواهد کردجم وام با تنظیم این قرارداد تضمینی می باشد بر واگذاری این نوع وام بدون داشتن هیچ گونه ذهنیتی منفی جهت عودت خودرو به وام گیرنده محترم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *