وام با سند خودرو در کرج

وام با سند خودرو

 

یکی از ایمن ترین و سریعترین روشها برای تامین سرمایه ، دریافت وام با سند خودرو در کرج (Loan with car document) میباشد و درخواست کنندگان این وام بسیار زیاد بوده و البته یک وام بدون ضامن میباشد که در نوع خود انگیزه بالایی برای دریافت ایجاد میکند . وام با سند ماشین به همه اقشار جامعه از جمله بازنشستگان ، کارمنان ذولت و حتی مشاغل آزاد تعلق میگیرد . ار این وام راهگشایی برای شماست مطلب وام با سند خودرو را مطالعه کنید .

 

وام روی خودرو با سفته

دریافت وام روی سند خودرو با سفته روشی است که تیم جم وام جهت آسانتر نمودن دریافت تسهیلات برای متقاضیان در نظر گرفته تا مردم سریعتر مشکل خود را حل نمایند . در این وام نیازی به داشتن چک نبوده و فقط در کنار ضمانت خودرو با چرداخت سفته اقدام به اخذ مبلغ مورد نظر خود مینمایید . این وام بستگی به نوع خودرو ، مدل ، برند ، نوع کسب و کار و تجارت متقاضی و … وابسته است . با برقراری تماس و گرفتن مشاوره از کارشناسان جم وام میتوانید سریعتر به نتیجه مطلوب برسید .

 

وام با سند خودرو در کرج
شهر کرج در روز سالم

وام فوری با سند خودرو

 

در جوامع امروزی و در سالیان اخیر ، داشتن یک خودرو شخصی به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشری مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان خودرو در جهان قرار گرفته است به طوری که نداشتن خودرو میتواند انجام کارهای روزمره فرد را مشکل مواجه کند . دریافت وام با سند خودرو در این شرای که تامین آن بسیار سخت شده میتواند راهگشا بوده و به عنوان کمک هزینه خرید خودرو برای دریافت و خرید سریع خودرو باشد . با در نظر داشتن اینکه دریافت وام فوری با سند خودرو شرایط خاصی دارد میتوانید میتوانید پس از مطالعه این مطلب با کارشناسان جم وام تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی لازم برای شما صورت گیرد .

 

وام با سند خودرو در کرج
کرج در مسیر رشد

شرایط دریافت وام روی خودرو

 

برای آگاهی از شرایط دریافت وام روی خودرو بهترین کار تماس با کارشناسان ماست اما در زیر توضیح مختصری داده میشود .

وام بر روی خودرو علاوه به دارندگان خودرو به خریداران خودرو نیز پرداخت خواهد شد . دارندگان خودرو با در دست داشتن سند 6 دانگ خودرو بنام خودشان و هچنین یک پرینت از گردش حسابشان حتی کم ، به جم وام مراجعه کرده و تا 60 درصد از ارزش خودروی خود را وام مضاریه یا اقساط دریافت نمایند . لازم به ذکر است که کلیه مراحل دریافت وام با سند خودرو کاملا شرعی و قانونی در دفاتر اسناد رسمی و زیر نظر کارشناس رسمی ثبت انجام خواهد پذیرفت تا خللی در انجام کار صورت نپذیرد .

       وام با سند خودرو در کرج                                        وام با سند خودرو در کرج

شرایط بازپرداخت وام روی سند خودرو

برای بازپرداخت وام روی سند خودرو به دو صورت بازپرداخت مضابه و بازپرداخت اقساطی میتوانید اقدام کنید در زیر به صورت اختصار توضیح داده شده و در صورت توضیحات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بازپرداخت مضاربه

شما این امکان را دارید برای تسویه وام با سند خودرو در کرج و یا وام با سند خودرو در تهران از روش مضاربه ای اسفاده نمایید . وام مضاربه به این معناست که مبلغ اولیه و اصلی وام دریافتی تا پایان پرداخت تماما از طرف شما عودت داده نشده و ماهیانه فقط سود مشارکت آن پرداخت خواهد شد و اصل مبلغ وام در پایان قرارداد تسویه خواهد شد . این وام بیشتر برای دارندگان کسب و کار مفید و از محل استفاده از سرمایه اولیه ای که از جم وام دریافت مینمایند میتوانند به گسترش روزمره کسب و کار خود اقدام نمایند . میزان سود ماهیانه در این وام سود 7 درصد میباشد .

بازپرداخت اقساط

برای تسویه وام با سند خودرو میتوانید از بازپردخت اقساطی استفاده نمایید . این نوع تسویه بیشتر برای کسانی پیشنهاد میشود که یا کارمند بوده و یا یک منبع ثابت درآمدی دارند و میتوانند از مخل وصول ماهانه و منظم مبالغ خود اقدام به تسویه وام نمایند . دذ این وام علاوه بر پرداخت سود ماهانه کمتر نسبت به مضاربه هر ماه از مبلغ اولیه وام هم بخشی پرداخت میشود و در پایان و آخرین قسط هیچ بدهی بابت اقساط وام ندارید . میزان سود پرداختی در این وام 4 درصد میباشد . 

 

وام با سند خودرو در کرج
خودرو اقساطی یکروزه

وام ضروری خرید خودرو

روزها جستجو در میان بانکها و بنگاههای خودرو و نهایتا دست از پا درازتر یک بازی تمام نشدنی در ایران بوده و این موضوع سالها به همین منوال ادامه داشته است . جم وام شرایطی برای خرید خودرو از طریق پرداخت وام ضروری خرید خودرو ایجاد کرده که میتوانید به سرعت و تنها در یک روز این وام فوری را دریافت کنید . البته برای دریافت وام خرید خودرو میبایست حداقل 50 درصد ارزش خودروی مورد نظر را خودتان تامین کنید و مابقی را گروه ما تامین خواهد کرد . تمام مراحل از خرید تا انتقال سند در روش وام با سند خودرو تنها در یک روز انجام خواهد شد . وام با سند خودرو در کرج سرعت انجام بالایی دارد که میتوانید در جم وام آن را تجربه کنید .

 

وام با سند خودرو در کرج

 

وام 100 میلیونی با سند خودرو بدون ضامن

میدانید که در هنگام دریافت وام خودرو بدون ضامن ملاک  معیار اصلی در دریافت مبلغ میزان عددی آن است و این مبلغ بستگی به ارزش خودرو دارد که جم وام امکان پرداخت حد اکثر نیمی ار این تقاضا را دارد . به طور مثال برای یک خودروی 200 میلیون تومانی امکان پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان وجود دارد . قابل ذکر است که ذریافت مبالغ بالای 1 میلیارد نیز در جم وام وجود دارد که این مطلب مستلزم تماس و کسب اطلاع از کارشناسان ماست .

 

وام با سند خودرو در کرج
خرید خودرو ایرانی با وام

 

وام یک روزه با سند خودرو

وام یک روزه با سند خودرو یکی از سریعترین روشها برای خرید خودرو میباشد که جم وام احتمام خاصی را برای این وام در نظر دارد . بسیار پیش آمده که شخصی قصد خرید خودرو را داشته و روزها به دنبال یک خودرو با شرایط خاص مد نظر خود و قیمت مناسن است اما آن را پیدا نمیکند اما ممکن است به طور کاملا اتفاقی در یک روز با این شرایط خود ، خودرویی را پیدا کند و فروشنده چون شرایط را بسیار ایده آل در نظر گرفته در همان روز به پول نیاز دارد و شما بخشی از مبلغ را موجود ندارید . در ایتجا با مراجعه به ما در کمتر از چند ساعت میتوانید مبلغ مورد نظر را دریافت نموده و خرید خود را انجام دهید . استفاده از وام یک روزه با سند خودرو اینجاست که کارگشا و راهساز بوده و مسئله شما را حل میکند . این یکی از راههای وام با سند خودرو در کرج است .

 

وام با سند خودرو در کرج
وام خودرو سنگین

 

وام خودرو ماشین سنگین

یکی از موارد دریافت وام با سند خودرو  ، وام خودرو ماشین سنگین است که با اقبال بسیار زیادی مواجه شده و رانندگان پایه یک در شرایطی که هک فن و توان کافی را برای انجام کار دارند و بازار بسیار بزرگ و مناسبی برای کار وجود دارد اما با توجه به عدم تامین کامل منابع مالی توان خرید خودرو رو ندارند . در اینجا با کمک جم وام میتوانند اقدام به خرید خودرو نموده ، هم برای کسب و کار خود تلاش نمایند و به اقتصاد خانواده خود سر و سامانی ببخشند . برای این وام تا سقف 40 درصد ارزش خودرو و حتما با داشتن چک کعتبر قابل پرداخت است .

 

 

خرید خودرو اقساطی

برای خرید خودرو اقساطی با دسته چک کافیست با مراجعه به جم وام و دریافت یکروزه وام آزاد منابع لازم را دریافت کنید و از مزایای خرید خودرو اقساطی استفاده نمایید . خرید خودرو اقساطی در شرایط تورم بسیار بالا معقولتر از خرید نقد خودرو است . هم از پول نقد خود استفاده کرده اید و هم از خودرو . با توجه به تورم سود پرداختی برای اقساط از تورم کمتر بوده و این حتما به نفع شماست . کافیست بر روی کاغذ حساب کنبد تا به مهم برسید . وام با سند خودرو در کرج برای خودرو های مضاربه ای نیز قابل پرداخت است .

 

2 پاسخ

  1. It is the best time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice.
    Perhaps you can write next articles referring to this
    article. I wish to read even more things about it!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *