وام با سیم‌کارت 912 کد1

در دنیای اقتصاد امروز داشتن یک سیم کارت با کدی خاص بسیار با ارزش بوده و در اکثر موارد جلب توجه می نماید و وام با سیم‌کارت 912 کد1 راهگشاست .

سیم کارت های صفر نهصد و دوازده همراه اول با کد یک از اولین سیم کارت های واگذاری در ایران بوده و کد یک دارای ارزش بسیار بالایی در تمامی اپراتورها می باشد .

وام با سیم‌کارت 912 کد1

وام با سیم‌کارت 912 کد1

انواع و اقسام سیم کارت های کد یک در بازار موجود می باشند سیم کارت های کد یک اولیه با پیش شماره 100 و 101 الی 109 و سیم کارت های 912 با کد 1 با ویژگی قرینه بودن یا تکراری بودن که همگی دارای ارزش های بسیار بالایی هستند جهت دریافت وام با سیم کارت 912 و پیش شماره 1 می توان به دفاتر پرداخت وام مراجعه نمود و پس از ارزش گذاری و یافتن قیمت آن تا 90 درصد ارزش آن را به صورت وام دریافت نمود . وام با سیم‌کارت 912 کد1 بسیار سریع و آسان میباشد از این روش بسیار استفاده شده و مورد تایید است .

وام با سیم‌کارت 912 کد1

محدودیت در واگذاری خطوط 912

با توجه به محدود بودن واگذاری سیم کارت نهصد و دوازده و کد یک و منحصر به فرد بودن این شماره ها ارزش بعضی از این سیم کارت ها گاهی تا چندین میلیارد نیز بالا رفته با به همراه داشتن کارت ملی مالک سیم کارت می توان جهت دریافت وام با سیمکارت نهصد و دوازده کد یک مراجعه نموده و در کمتر از ده دقیقه به دریافت وام اقدام نمود .

وام با سیم‌کارت

ارزش سیم کارت های نهصد و دوازده کد یک طی بیست سال گذشته به بیش از هزار و صد برابر ارزش روز اولیه ارتقا داشته و قیمت این سیم کارت ها افزایش پیدا کرده است عقلانیست که از سیم کارت های خود حفاظت کرده و در حفظ و نگهداری آن مراقبت کنیم که از فروش آن جلوگیری کرده باشیم چون سیم کارت روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد عاقلانه ترین کارت جهت دریافت وام به همراه حفظ سیم کارت نهصد و دوازده با کد یک دریافت سرمایه از شرکت های واگذاری سرمایه می باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *