وام با سیم کارت در جم وام

وام با سیمکارت        وام با سیمکارت

 

برای وام با سیمکارت به سیم کارت های همراه اول با کد ۱ و کد ۲ یا شماره های رند و ارزنده می توانید تا ۹۰ % ارزش سیم کارت را بیابید و وام دریافت کنید.

وام با سیمکارت

این وام در جم وام به سیم کارت های همراه اول با کد ۱ و کد ۲ ارائه می شود. کاربران می توانند تا ۹۰ % ارزش سیم کارت خود را به صورت وام دریافت کنند.

 

وام با سیمکارت

 

مطلب آموزشی :

روش پانچ کردن سیمکارت :

به یاد می آورم در زمانی که ب چه بودیم از یک دستگاهی به نام برد پانچ استفاده می کردیم تا کاغذهای آچار را جوری پانچ کنیم و سوراخ بزنیم که در یک کلاسور قرار گیرد و طبیعتا به عمل پانچ یعنی درآوردن یک تکه ای به خصوص از یک کاغذ گفته می شود تا در یک جایگاه مناسب بت از آن استفاده کرد پس پانچ سیم کارت یعنی یک تکه استانداردی از یک سیم کارت را خورد خارش کنیم تا در یک اصلات اس است استاندار جهت استفاده از آنتک نقطه مخصوص قابل قرارگیری باشد .

وام با سیمکارت

 

پانچ سیم کارت یکی از کارهایی هست که قطعا بعد از خرید هر گوشی جدیدی باید نسبت به انجام آن اقدام نماییم و از آنجایی که علی الحساب سیم کارت های معمولی دست مصرف کنندگان است برای استفاده از همین سیم کارت ها در اغلب گوشی های جدید مثل گوشی های آیفون و گلکسی های سامسونگ باید سیم کارت ها را پانچ نمود . با این حال یکی از اطلاعاتی که مختصر و مفید است را در دسترس شما عزیزان قرار می دهیم .

 

وام با سیمکارت    وام با سیمکارت

وام با سند خودرو 

چرا باید سیم کارت را پانچ کنیم :

شرکت های سازنده ی گوشی های همراه از اسلت هایی با سه استاندارد مختلف جهت قرارگیری سیم کارت در جایگاه آنها استفاده می نماید . رقابت بین شرکت های تولید کننده وسائل الکترونیکی باعث شده است که هر شرکتی اسلات مختص به خود را برای محصولاتش در نظر بگیرد . این سه استاندارد به استانداردهای اسلات معمولی نانو و میکونانو گفته می شود . البته یک اسلاتی نیز جهت استفاده از کارت اس دی در گوشی ها در نظر گرفته شده که به اسلات اس دی و میکرو اس دی تقسیم بندی شده است . دریافت وام با سیمکارت پیشنهاد جم وام بجای فروش سیمکارت خود .

وام با سیمکارت

آموزش نحوه پانچ سیم کارت با دستگاه :

ابتدائا لازم به ذکر است که گفته شود فقط قسمت طلای رنگ سیم کارت مهم است که مدارات الکترونیکی از آن ها عبور کرده است و این قسمت به هیچ عنوان نباید آسیب ببیند بقیه قسمتهای سیم کارت از جنس پلاستیک بوده و فقط جهت جاگذاری در جایگاه آن قابل استفاده است و ارزش الکترونیکی ندارد . آنچه سیم کارت های معمولی  بسیار حائز اهمیت است که از این قسمت محافظت شده تا قسمتهای های طلایی که پین الکترونیکی برای اتصال به گوشی هستند آسیب نبیند و این مدار تعیین کننده نحوه اتصال سیم کارت به مدار داخلی گوشی همراه می باشد .

وام با سیمکارت     وام با سیمکارت

استفاده از دستگاه پانچ :

استفاده از دستگاه پانچ سیم کارت بسیار ساده می باشد کافی است که سیم کارت را در اصات اصلی دستگاه پانچ قرار داده و نوع پانچ را بر روی آن با جابه جایی قسمت پانچ کننده مشخص کنیم تا بتوانیم به راحتی با فشردن دستگاه پانچ بقیه قسمت ها را از آن جدا کنیم تا نوع سیم کارت خواسته شده پس از پانچ از دستگاه بیرون بیفتد .

وام با سیمکارت

قیمت دستگاه کاتر یا پانچر سیم کارت به کیفیت و جنس آن و البته در گذشت زمان تعداد پانچ های آن بستگی دارد در ابتدا دستگاه کاترسین گاردا پانچر معمولا ده تا پانزده هزار تومان بودن اما با بالا رفتن تکنولوژی و استفاده از سیم کارت های نانو سه مدل پانچ بر روی دستگاه ها تعبیه شد که همین امر باعث افزایش قیمت دستگاه پانچره شد بعضی از دستگاه ای پانچره امروزه ح تا یک میلیون تومان قیمت دارند .

 

میتوانید برای دریافت وام با سیمکارت با جم وام تماس بگیرید . 

سایز سیم کارت های مختلف سیم کارتی که موقع خرید از فروشنده تحویل می گیریم نامش مینسیم کارت یا سیم کارت استاندارد است البته کوچیک ترین مدل سیم کارت میشه ماکرو سیم یا همون میکروسیمگت که کوچیک تر از اون هم میشه نان وو سیم کارت در جدول زیر اندازه ی این سیم کارت ها بر روی خط کش به شما نمایش داده شده است البته جدول دیگر این است تعبیه شده برای دیدن سایز اسمی و عددی آن

وام با سیمکارت    وام با سیمکارت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *