وام روی سند خودرو بدون ضامن (09107700345)

 

وام روی سند خودرو بدون ضامن
وام روی سند خودرو بدون ضامن

ضامن کیست ؟

امروزه با توجه به شرایط سخت گیرانه و دشوار و قرار دادن مراحل بسیار زیاد و در عمده ای از موارد عملا نشدنی وام بانکی و نیاز به چندین ضامن همزمان در دریافت وام از بانک ، از نظر متقاضیان وام دریافت وام بدون ضامن یک راهکار عالی بوده و دریافت وام روی سند خودرو بدون ضامن بهترین و سریعترین روش برای وام آزاد به حساب می آید . در وام بانکی عملا ضامن کسی است که مکلف به پرداخت اقساط وام مباشد .

 

وام روی سند خودرو بدون ضامن
وام روی سند خودرو بدون ضامن

ضمانت دارنده خودرو

کسی که مالک خودرو است و سند آن به صورت قانونی بنام اوست میتواند از ارزش آن استفاده کرده و به طبع از آن به عنوان ضمانت دریافت وام با سند ماشین بدون ضامن استفاده نماید . در بسیاری از شهرها میتوانید از این امکان جم وام استفاده نمایید .

 

وام روی سند خودرو در دماوند

شهر دماوند با توجه به بعد مسافتی و نزدیک بودن به تهران امکان و پتاسیل مناسبی را دارد و ساکنین این شهر میتوانند برای دریافت وام با ضمانت خودرو پس از تماس با کارشناسان ما و تایید کارشناس مربوطه به جم وام مراجعه کرده و نسبت به اخذ وام با سند ماشین اقدام نماید و در کمتر از چند ساعت وام آزاد خود را دریافت نماید .

 

وام روی سند خودرو بدون ضامن
وام روی سند خودرو بدون ضامن

 

وام خودرو اقساطی بدون ضامن

خرید اقساطی یک راهکار مناسب و سریع برای خرید خودرو برای کسانی است که توانایی خرید نقدی خودرو را ندارند ولی در طی 10 تا 20 ماه آینده میتوانند از محل درآمد خود اقساط آن را پرداخت نمایند و به نحوی از تورم ایجاد شده در کشور و علی الخصوص در صنعت خودرو فرار نمایند . چون پس از خرید خودرو اقساطی گرانی خودرو متوجه خریدار نبوده و متقاضی صرفا اقدام به پرداخت اقساط آن مینماید و پس از پایان اقساط مالکیت خریدار تثبیت شده و سند به نام ایشان منتقل میشود .

 

خرید خودرو قسطی در تهران

ساکنین محترم تهران میتوانند با احراز سکونت خود و مشاوره رایگان با کارشناسان ما اقدام به خرید اقساطی حودرو نمایند و از این تسهیلات سریع استفاده نمایند . وام خودرو اقساطی یکروزه بوده و در کمتر از چند ساعت به متقاضی پرداخت خواهد شد .

 

وام روی سند خودرو بدون ضامن
وام روی سند خودرو بدون ضامن

 

وام با سند خودرو در شهرستانها

 

برای دریافت وام با سند خودرو در تمامی شهرستانها این امکان مجود داشنه و متقاضیان محترم میتوانند برای وام با سند خودرو در شهرستانها فقط با یک تماس از کارشناسان ما به صورت لحظه ای و رایگان مشاوره دریافت نمایند . البته دریافت وام با سند خودرو در شهرستان صرفا با وجود دسته چک امکان پذیر است .

 

وام بدون ضامن

برای دریافت هر گونه وام آزاد اولین اصل داشتن ضامن میباشد که گروه جم وام با استفاده از روشهای آسانتر نیاز به ضامن را برای پرداخت وام بر روی خودرو مرتفع نموده و نیازی به ضامن نمیباشد . دریافت وام بدون ضامن یک اصلی شده که متقاضی وام از این حالت استفاده نموده و برایش یک ارزش میباشد .

 

 وام با چک کارمندی

امروزه کارمندان دولت که دارای فیش حقوقی هستند در بسیاری از فروشگاهها و شرکتهای خدماتی دارای اعتبار هستند میتوانند بر اساس میزان حقوق خود وام خرید کالا و یا وام خرید خودرو دریافت نمایند .

همچنین وام با چک کارمندی در تهران و وام با چک کارمندی در کرج طرح ویژه این دو استان بوده و برای استانهای دیگر فعلا قابل اجرا نیست .

خرید خودرو اقساطی بدون ضامن

برای خرید خودرو اقساطی دیگر نیازی به ضامن ندارید و فقط با ضمانت خود خودرو میتوانید از این نوع وام استفاده نمایند . به این صورت که با داشتن 50 درصد مبلغ ارزش خودرو در تهران و 60 درصد ارزش خودرو در شهرستانها و مراجعه به شرکت الباقی مبل؛ خودرو را وام اقساطی خودرودریافت کرده و اقدم به خرید خودرو نمایند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *