وام روی طلا یکی از بهترین روش های دریافت و یا تامین نقدینگی امروزه دریافت تسهیلات با طلا می باشد به این صورت که می توان از وجود آن به عنوان ضمانت استفاده نمود و از ارزش ذاتی آن استفاده کرد تا بتوان منابع مالی مورد نیاز را تامین کرد . این کار در بسیاری از کشورها مرسوم است .

وام طلا

شرایط دریافت وام  با طلا

شرایط دریافت وام  با ضمانت طلا و یا دریافت تسهیلات روی طلا در گروه جم به این صورت است که ابتدا با به همراه داشتن فاکتورهای خرید  به شرکت مراجعه نمود و پس از ارزش گذاری و دریافت قیمت روز آن نسبت به وام طلا اقدام کرد و تا نود درصد ارزش آن را دریافت نمود .

وام روی طلا

مزیت دریافت تسهیلات با طلا

این است که علاوه بر حفظ ارزش ذاتی طلا و حفظ ارزش افزایش قیمت آن و یا تورم می توان از ارزش واقعی دارایی استفاده نمود هم زمان با حفظ طلای خود و حفظ ارزش آن از موجودی مالی آن نیز می توان بهره برد .

امروزه در سطح جهان خرید انواع فلزات گرانبها و پس انداز کردن آن یکی از بهترین روش ها جهت حفظ منابع مالی و جلوگیری از وارد شدن خسارت و ضرر زیان نسبت به تورم بی حد و حصر می باشد هم زمان داشتن خود طلا و استفاده از ارزش پولی آن نیز به بهبود شرایط اقتصادی نیز کمک می کند تا کسب و کارها بتوانند جهت جهش شغلی خود جان تازه ای بگیرند .

وام طلا

وام روی طلا

جهت دریافت فوری وام روی طلا پس از مراجعه و کارشناسی و قیمت گذاری طلا در کمتر از ده دقیقه با انجام قرارداد بین شرکت و شخص متقاضی و گیرنده مبلغ مورد نظر واریز خواهد شد ضمنا اموال مورد ضمانت شما پس از دریافت در صندوق امانات بانک نگهداری می شود و در هنگام تسویه به همان صورت عودت خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *