وام جم وام و بانکی شرایط کاملا متفاوتی دارند .

 برای اینکه بدانیم فرق وام جم وام با بانک چیست باید گفت پرداخت تسهیلات بانکی علاوه بر روند بسیار طولانی و انجام مراحل اداری زمان بر نیاز به سند ملکی نیاز به جواز کسب همزمان میباشد و وام فوری در این مواقع عملا کارگشا بوده و نیاز فوری به سرمایه را مرتفع میکند .

وام فوری و وام آزاد علاوه بر سرعت انجام و سهولت در پرداخت مزیت دیگری نسبت به وام بانکی دارد که میتوان از اموال دیگری جهت وثیقه گذاشتن استفاده کرد که وام با سند خودرو ، وام با سیمکارت ، وام با طلا و  وام با سند آپارتمان میباشند .

ضمن اینکه در صورت عدم پرداخت وام بانکی جریمه های آن بسیار سنگین و شامل هزینه های اجرایی و کارشناسی میباشد که در مواری بسیار بیشتر از وام آزاد میباشد . فرق وام جم وام با بانک در سرعت پرداخت آن است .

وام با جواز کسب
وام بانکی و جم وام

مراجعه بانک :

دریافت وام بانکی بسیار زمان بر و پیچیده بوده و دارای مراحل سخت بسیار قانونی و پیچیده می باشد که گذر از این مراحل نیاز به زمان کافی دارد همچنین وام بانکی فقط و فقط با داشتن جواز کسب به کسبه داده می شد یا به مالکین جهت تعمیرات داخلی و یا با خرید قطعی ملک که این امر نیازمند به طی پروسه طولانی می باشد .

همچنین برای اخذ وام بانکی نیاز به گردش حساب بالا بوده تا بانک از نحوه بازپرداخت وام مطمئن شده تا مبلغی را به عنوان وام های خاص در اختیار مردم قرار دهد . فرق وام جم وام با بانک در تنوع تضمین است .

اما در گروه جم وام می توانید با به وثیقه گذاشتن ملک ، خودرو ، طلا و یا سیم کارت های خود به سرعت و بدون پیمودن پروسه اداری طولانی و تنها در کمتر از یک روز و در بسیاری از مواقع در کمتر از دو ساعت به مبلغ مورد نیاز خود به عنوان وام دسترسی پیدا کنید .

البته میان سود بانکی و سود گروه جم وام فرقی وجود دارد که سرعت دریافت مبلغ مورد نظر با تورم موجود در کشور این خلع را پر می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *