یک وام آسان

وام با جواز کسب برای تجار و کسبه بسیار ارزش بالای داشته و سعی جم وام در این است که یتواند ساز و کاری را فراهم کند تا متقاضیان محترم بتوانند از این نوع وام در بهترین شرایط و کمترین زمان ممکن استفاده نمایند .

دارندگان جواز کسب از ارزش حقوقی در کشور بهره مند هستندند به این معنا که که برای دریافت جواز کسب دولت جمهوری اسلامی یک سری مراحل قانونی از جمله داشتن عدم سوء پیشینه و محکومیت های کیفری اسعلام به عمل آورده و شخص متقاضی جواز کسب را به لحاظ حقوقی و قانونی مورد ارزیابی قرار میدهد .

جواز کسب

سکونت و محل کسب مورد تایید

جهت تایید و صدور جواز کسب اتحادیه مربوطه پس از مراجعه و بررسی محل کسب و اطمینان از صحت اطلاعات موجود و ارتباط با سیستم مالیاتی کشور اقدام به صدور جواز کسب میکند .

این خود به تنهایی یک ارزش حقوقی دارد که میتواند وام با با جواز را یک روش سریع جهت دریافت وام آزاد از دیگر وامها متمایز کند .

احراز سکونت

چرا وام با جواز کسب ؟

این وام به دلیل عدم نیاز به موارد قبلی وام از جمله وام با سند خودرو ، وام با طلا ، وام با سیمکارت و وام با سند آپارتمان به یک روش دریافت تسهیلات آسان و بدون سیکل وام های قبلی تبدیل شده که البته شرایط خاص خود را دارد .

با توجه به اینکه در این روش از دریافت و وثیقه گرفتن اموال منقوال و غیر منقول صرف نظر شده اما امکان سنجی این شرایط کمی متفاوت میباشد به این نحو که در این روش گردش مالی در حساب دارای دسته چک ، شرایط سکونت ، شرایط تاهل و داشتن ضامن معتبر مورد بررسی قرار میگرد تا جم وام به این نتیجه برسد که شخص متقاضی دارای امکان دریافت وام و همچنین امکان بازپرداخت اقساط را دارا میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *